BÝVAJÍ ZNÁMKY NA VYSVĚDČENÍ
SPRAVEDLIVÉ?
Matěj
(7): Jo, je to spravedlivý.
Fanda (7): Jsou spravedlivý. Když
zapomenem udělat „ . ? ! “, tak za to nám dají dvojku, trojku, čtyřku.
David (8): Ano , jsou spravedlivý.
Kryštof (8): Ano, je to
spravedlivý. Protože ten žák když dostane špatnou známku, tak si to uvědomí a
bude trénovat.
Tereza (9): Ano. Protože pak si
oni zjistí jak pracovali a musí doma pak trénovat.
ZE KTERÝCH PŘEMĚTŮ BÝVAJÍ NA
VYSVĚDČNÍ NEJHORŠÍ ZNÁMKY?
Matěj (7):
Z matematiky. Protože si namáhají hlavu. Počítat musí.
Kryštof
(8): Já myslim, že z matematiky. Protože dětem se moc nedaří počítat.
David
(8): Český jazyk. Protože z Čj mají děti nejvíc dvojek, protože tam třeba
něco zapomenou.
Fanda (7): Tělák. Třeba když má
někdo pana CH., tak je přísnej a on říká když běžíme, ať běžíme ještě víc
rychle.
Tereza (9): Z češtiny.
Protože tam doplňujeme i – y do okýnek, tak se nám může stát, že nebudeme
poslouchat a zapomenem, jaký tam patří.
CO BY SE STALO, KDYBYS PŘINESL/A
DOMŮ NA VYSVĚDČENÍ PĚTKU?
Kryštof (8): Já bych se hned
přiznal, maminka by se rozzlobila a pak už by to bylo dobrý. A trénovali bysme
tu pětku v jakym předmětu jí dostanu.
Matěj (7): To by mně mamka dala
zaracha bez koukání na televizi.
David (8): Tak bych měl asi
zaracha a facku. A třeba bych brečel z toho. Musel bych trénovat písmena a
opisovat z čítanky školní.
Tereza (9): Že budu mít zaracha,
dostanu facku a budu mít rok zaracha. A budu muset jít nakoupit. Tam musím,
když se mamce nechce jít ven. Musela bych být hodná.
Fanda (7): No tak to je jasný.
Dostal bych vařečkou a nemohl bysem jít ani na počítač, ani na televizi.
A musel bych pak jít ven.